sobota, 12 kwietnia 2014

Wiosennie

Nadszedł czas świątecznego dekorowania, więc dopadło i mnie :)
Oto co stworzyłam






A tutaj mój kotek, którego strasznie długo męczyłam nie wiedzieć dlaczego?



Postanowiłam dokończyć moją zaległa pracę, obiecałam ją narzeczonemu a że niedługo kończy 30 lat, więc będzie wspaniały prezent, do jego powrotu mam 3 miesiące mam nadzieję że się zmobilizuję. Jest to mapa świata z neptunem, syrenką i wężem morskim. Niestety nie mogę Wam pokazać jak będzie wyglądać po zrealizowaniu, gdyż nie jest to zbyt popularny wzór i nie mogłam nigdzie go znaleźć, a sama mam tylko wydruk czarno biały. W ciągu dalszym wyszywam tajemniczy SAL u Kasi i coraz bardziej mi się podoba. szkoda że nie mogę się z Wami podzielić efektami, cóż trzeba poczekać do finału.



Pozdrawiam i życzę Wam kochani wspaniałego
 weekendu i przygotowań do świąt pełnych magi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz