czwartek, 28 sierpnia 2014

Prosty biszkopt, który zawsze wychodzi!

Witam!
Dziś miałam wolne, więc postanowiłam coś upiec, a że teraz sezon na jabłka - wybór był oczywisty! Piekę biszkopt z jabłkami i jedną gruszką ( akurat miałam w lodówce).

Składniki:
5szt. całych jaj
1szkl. cukru
1szkl. mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
owoce - wszystko jedno jakie

Jajka zmiksować z cukrem na puch dodać mąkę i proszek do pieczenia wyłożyć na formę posypać owocami i piec 30min. w temp.180 stopni ( wkładać do nagrzanego piekarnika -  ja piekłam z termoobiegiem). Do jabłek dodałam cynamon. Można posypać cukrem pudrem lub polać czekoladą.
Biszkopt jest przepyszny i zawsze się udaje.


Życzę Smacznego!

Psu uszyłam nową zabawkę - taką zwykła szmatkę z polaru i bawełny w środek wrzuciłam papier do pieczenia, aby szeleścił. Mimi jest zachwycona, tak bardzo że nie chciała dać zabawki nawet na chwilę do zdjęcia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz