niedziela, 24 sierpnia 2014

Karteczka na roczek

Dziś stworzyłam taką oto karteczkę na roczek Julii, w przygotowaniu już karteczka dla Sebastiana z tej samej okazji.

Dziś pierwszy raz wykorzystałam stemple do ozdobienia koperty.


Stawiałam stempelki i kolorowałam je :) Poczułam się jak w przedszkolu, przyjemne zajęcie.
Z całości jestem ,,mega" zadowolona. Będę częściej wykorzystywać tą technikę.
Chciałąm Wam tylko szybko pokazać jaki dodatek był do nowego Cross stitchera 
Już mam ochotę zabrać się do wyszywania. Ten numer ma jeszcze jeden świetny wzór z maszyną do szycia i biurkiem - po prostu CUDO! Zrobię więcej zdjęć i zamieszczę jak będę mieć chwilkę. Dziś już brakowało światła do robienia fotek :(
Na koniec pokażę Wam ,, Moją Gdynię"




2 komentarze:

  1. Piękna karteczka wygląda tak "przestrzennie" Wzory cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz :* Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń