sobota, 19 października 2013

Mój pierwszy raz

Witam gorąco wszystkich moich czytelników, w ten zimny lecz bardzo piękny jesienny wieczór.
W tym tygodniu dla mnie same pierwsze razy :) Zapisałam się na tajemniczy SAL ( och jak mnie ciekawość zjada od środka co będziemy wyszywać ). Już tłumaczę- na FB  Kasia Kubiak zorganizowała SAL i został podany materiał, oraz mulinki potrzebne do wyszywania, ale wielką tajemnicą będzie wzór który przypadnie nam do stworzenia dzieła. Co tydzień Kasia będzie nam przesyłać kawałek wzoru, ciekawe kiedy się zorientujemy co tworzymy. Nie mogę się doczekać startu - czyli mroźnego stycznia. Zakupów dokonam jutro zaraz po tym jak dokończę ostatnią z metryczek.
To są muliny jakie potrzebujemy do obrazka ( zdjęcie autorstwa Kasi Kubiak - mam nadzieję że się nie obrazi )
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1378470_10201122680012003_1388005060_n.jpg  Zalecenie jest aby wyszywać na lnie w kolorze naturalnym, niestety nigdy na tym materiale nic nie robiłam, dlatego użyję aidy 16, kolor jeszcze nie wybrany. Postępy oczywiście będę pokazywać
Mówiłam, że spotkały mnie same pierwsze razy, otóż zdecydowałam się także na wymiankę mikołajkową, mam nadzieję że dam radę i obdarowana osoba będzie szczęśliwa.
Całuję Was gorąco, bo strasznie dziś zimno brrrr....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz